Hisense Europe, producătorul de electrocasnice sub marca Hisense şi Gorenje, anunţă cu mândrie că a fost premiat cu medalia de argint din partea EcoVadis. Această clasificare faimoasă a activităţii recunoaşte angajamentul companiei faţă de practicile de afaceri sustenabile şi reprezintă un testament al eforturilor continue ale companiei de a minimiza impactul său asupra planetei şi de a promova responsabilitatea socială.
Pariem pe obiectivele de sustenabilitate
Hisense Europe cu mărcile sale Hisense şi Gorenje a setat obiective de sustenabilitate ambiţioase axate pe cinci zone principale, inclusiv mediul, produsele sustenabile, lanţul de aprovizionare sustenabil, oamenii şi responsabilitatea socială şi noile modele de afaceri. Aceste obiective includ reducerea consumului de energie prin intermediul optimizării energiei regenerabile, crescând utilizarea de materiale reciclabile în produse, reducând deşeurile, promovând transportul sustenabil şi îmbunătăţind sustenabilitatea lanţului său de aprovizionare. Accentul companiei pe sustenabilitate este evident în eforturile acesteia de a recicla 96% din deşeurile generate, de a utiliza ambalaje 100% reciclabile până în 2024 şi de a reduce emisiile de CO2 rezultate din transport. Prestigioasa medalie de argint EcoVadis demonstrează că Hisense Europe a dezvoltat strategia potrivită pentru a creşte sustenabilitatea modelelor sale de afaceri.
Comunicat furnizat si asumat de Gorenje
Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=17492