Aproape 45% dintre respondenti intr-un sondaj recent FindLaw.com au indicat ca folosesc retelele sociale pentru a evalua serviciile profesionale.
Mai mult de o treime din participantii la studiu au afirmat ca verifica prezenta sociala a unui profesionist inainte de o eventuala colaborare.
Iar 55% dintre respondetii care au vizionat videoclipuri online inainte de a contacta un avocat, le-au vizionat pe o platforma de socializare.
Pentru a profita de aceste beneficii, exista cativa pasi pentru a promova corect firma ta de avocatura, intr-un mod care fie benefic pentru afacerea ta.
Social Media pentru avocati – Cum incepi?
Primul lucru pe care trebuie sa-l faci este sa creezi conturi pe platforme precum Facebook, LinkedIn sau Instagram si sa definesti obiectivele pentru fiecare.
De exemplu:
Cum sa creezi continut remarcabil pentru social media?
Nu este suficient doar sa ai postari frecvente. Pentru ca audienta ta sa fie atrasa constant de ceea ce postezi pe paginile cabinetului tau de avocatura, este nevoie sa concepi o strategie de continut social media.
Scopul activitatii cabinetului tau pe retelele sociale este de a creste gradul de notorietate a brandului firmei tale de avocatura.
Cu cat interactionezi mai mult cu publicul si cu potentialii clienti, cu atat ei vor avea mai mult interes fata de cabinetul tau de avocatura. Engagement ridicat inseamna ca profilul si postarile din retelele sociale ale cabinetului vor aparea mai des in diverse fluxuri sociale, ajutand firma ta sa castige si mai multa vizibilitate.
Cum alegi o strategie de continut adecvata pentru firma ta de avocatura?
Bazeaza-ti strategia de marketing de continut pe postarile pe care le audienta ta le urmareste in social media.
O strategie buna pentru retelele de socializare te poate ajuta sa obtii mai multi clienti noi, sa cresti notorietatea cabinetului tau de avocatura si chiar sa construiesti o comunitate.
Mai mult, o conexiune intre retelele sociale si SEO va ajuta la o clasare mai buna a afacerii tale in motoarele de cautare, ceea ce inseamna ca va deveni mai usor ca potentialii clienti sa te gaseasca atunci cand au nevoie de serviciile unui avocat.