Producătorul a continuat expansiunea în zona beyond beer şi a crescut cifra de afaceri cu 11%
Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors, unul dintre cei mai importanţi producători de bere din România, a încheiat anul 2022 cu o cifră de afaceri de 798 de milioane de lei, în creştere cu peste 11% faţă de anul trecut.
„Pentru industria berii, 2022 a fost un an «normal» de impredictibil şi de provocator, unul de supravieţuire pentru categorie. Cu toate acestea, am continuat investiţiile în brandurile noastre, în oameni şi în fabrica din Ploieşti, am fost aproape de partenerii şi consumatorii noştri cu un portofoliu diversificat, care să răspundă nevoilor din piaţă şi să acopere cât mai bine momentele de consum. Am extins brand-ul Fresh 0.0 cu lansarea unei noi arome, ne-am consolidat poziţia în segmentele core şi premium, cât şi în canalele modern şi traditional trade. De asemenea, am continuat drumul sustenabilităţii prin investiţii în optimizarea resurselor în fabrica din Ploieşti şi suntem fondatori şi garanţi ai Sistemului Garanţie-Returnare, un proiect important de ţară, în care sunt implicaţi producătorii de băuturi, retailerii şi statul român”, a punctat Mihai Voicu, Director General Bergenbier S.A.
Comunicat furnizat şi asumat de Mediafax
Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=18131