Prima pagină » Comunicate » Smaranda Teleabă preia rolul de Chief Marketing Officer la L’Oréal România

Smaranda Teleabă preia rolul de Chief Marketing Officer la L’Oréal România

Smaranda Teleabă preia rolul de Chief Marketing Officer la L’Oréal România, în timp ce Raluca Duţă îşi asumă funcţia de Head of L’Oréal University for E-Commerce
Smaranda Teleabă preia rolul de Chief Marketing Officer la L’Oréal România
Laura Buciu
31 iul. 2023, 14:05, Comunicate

Începând cu luna iulie a acestui an, Smaranda Teleabă preia funcţia de Chief Marketing Officer în cadrul L’Oréal România cu misiunea de a continua transformarea departamentului CDMO al L’Oréal România în vederea inovaţiilor digitale în marketing şi e-commerce, începută de predecesoarea ei, Raluca Duţă, care îşi asumă rolul de Head of L’Oréal University for E-Commerce.

Cu o experienţă de mai bine de 10 ani în cadrul companiei, Smaranda Teleabă s-a alăturat echipei L’Oréal România în 2012, parcursul său profesional vizând domeniile de brand management, product management şi marketing management, urmând apoi să-şi consolideze aptitudinile profesionale în roluri precum Business Unit Manager NYX Professional Makeup şi Marketing & Trade Marketing Manager Make-up.

Prin capacităţile ei de leadership, categoria de make-up s-a bucurat de o creştere fără precedent, ajungând categoria #1 atât din punct de vedere vânzări, cât şi din punct de vedere profit în cadrul diviziei produselor de larg consum. Împreună cu echipa ei, Smaranda a implementat transformarea către experienţa digitală a consumatorului, cu un focus puternic pe social media şi advocacy, rezultând astfel în poziţionarea NYX Professional Makeup ca brandul #1 în social media pentru mai mulţi ani consecutivi.

Comunicat furnizat şi asumat de LION COMMUNICATION SERVICES

Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=18138