Prima pagină » Comunicate » Sezamo a redus preţurile produselor de bază din categoria Nutriţie specială la nivelul celor de masă

Sezamo a redus preţurile produselor de bază din categoria Nutriţie specială la nivelul celor de masă

Sezamo a redus preţurile produselor de bază din categoria "Nutriţie specială" la nivelul celor de masă
Sezamo a redus preţurile produselor de bază din categoria Nutriţie specială la nivelul celor de masă
Laura Buciu
10 aug. 2023, 13:10, Comunicate

Supermarketul online Sezamo a redus preţurile la 30 de produse de bază fără gluten, fără lactoză şi fără zahăr, din categoria „Nutriţie specială” la nivelul produselor de masă sau a oferit reduceri de până la 50%, în funcţie de produs. Reducerile au fost făcute cu ocazia lansării categoriei, sunt susţinute de către Sezamo, fără a afecta furnizorii, şi vor fi valabile până la finalul verii.

Supermarketul online consideră că această schimbare proactivă a politicii de preţuri va contribui la îmbunătăţirea situaţiei economice a familiilor care trebuie să urmeze un regim alimentar special. În ceea ce priveşte evoluţia ulterioară a preţurilor produselor alimentare de tip diete speciale, după reducerea planificată, aceasta va depinde de evoluţia vânzărilor. Prin urmare, Sezamo se va concentra acum pe creşterea gradului de conştientizare în rândul consumatorilor care sunt în situaţia de a urma diete stricte.

„Lansarea categoriei „Nutriţie Specială” a fost extraordinar de bine primită de către clienţi şi asta se observă atât prin numărul de mesaje primite. Ascultăm activ şi colectăm feedback pentru a îmbunătăţi categoria prin adăugarea continuă de noi produse. E o bucurie să vedem că oamenii cu restricţii alimentare care pierdeau mult timp căutând produsele de care au nevoie în mai multe magazine specializate, au acum o soluţie simplă şi găsesc totul în acelaşi loc: Sezamo”, a declarat Tomáš Chadzivasilis, Chief Executive Officer Sezamo România.

 

 

Comunicat furnizat şi asumat de Sezamo

Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=18171