Cargus încheie prima jumătate a anului cu o creştere de peste 10% a veniturilor, comparativ cu aceeaşi perioadă din 2022.
Compania a alocat un buget de 33 de milioane de lei pentru investiţii, cu accent pe excelenţă operaţională, soluţii digitale pentru clienţi, optimizarea reţelei de livrare out-of- home (OOH) şi extinderea afacerii la nivel internaţional.
Segmentul micro-întreprinderilor şi al companiilor mici din portofoliul Cargus a înregistrat o dublare a veniturilor.
Cargus, unul dintre cei mai importanţi jucători din industria de curierat din România, a trecut printr-o transformare majoră în ultimul an şi jumătate, care a vizat: consolidarea echipei, îmbunătăţiri semnificative ale performanţei operaţionale şi dezvoltarea soluţiilor tehnologice care oferă o experienţă unică clienţilor săi.
Comunicat de presă furnizat şi asumat de LION COMMUNICATION SERVICES
Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=18239