Klarna, reţeaua globală de plăţi şi destinaţia de cumpărături bazată pe inteligenţă artificială, anunţă rezultatele din prima jumătate a anului 2023. Acestea includ o lună profitabilă în al doilea trimestru, înainte de obiectivul stabilit, aliniindu-se cu strategia axată atât pe rentabilitate, cât şi pe creştere. Comunicatul complet privind câştigurile a fost pus la dispoziţie pe pagina dedicată relaţiei cu investitorii.
Sebastian Siemiatkowski, CEO al Klarna, declară: „Sunt extrem de mândru că am revenit la cifre pozitive, cu o lună profitabilă în T2 2023, mult înainte de ţinta pe care am stabilit-o pentru anul acesta. Rezultatele de astăzi combat concepţiile eronate legate de modelul de afaceri al Klarna, demonstrând că acesta este extrem de agil şi sustenabil, în timp ce susţine o bază numeroasă de consumatori să ia decizii financiare sigure. Au existat voci care au susţinut că Klarna se va confrunta cu dificultăţi în climatul macro-economic dur, cu rate ale dobânzilor ridicate, dar, după ce am condus compania prin criza financiară din 2008, ştiam că avem un model de afaceri puternic şi rezistent pentru a ne ajuta. În ciuda mediului volatil, am făcut exact ceea ce ne-am propus.”
Revenirea la rentabilitate, cu mult înainte de termenul stabilit
Comunicat de presă furnizat şi asumat de Conan Public Affairs
Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=18248