Pentru mult timp, solicitările în relaţia cu un furnizor de servicii puteau fi soluţionate doar mergând în Centrele de Relaţii cu Clienţii. Astăzi, astfel de situaţii se pot rezolva simplu, de acasă, prin aplicaţii precum My CEZ.
Timpul este probabil cea mai importantă resursă pe care o avem. O statistică recentă arată că un român pierde anual zeci de ore în trafic. Unele lucruri precum mersul la muncă, la medic sau la restaurant nu pot fi eliminate, dar altele, precum deplasările la Centrele de Relaţii cu Clienţii, pot fi înlocuite cu modalităţi moderne de comunicare cu furnizorii de servicii, economisind astfel timp şi energie.
Pe lângă timpul economisit în trafic, scapi şi de grija programului de lucru al Centrelor de Relaţii cu Clienţii. Prin aplicaţii precum “My CEZ” sau “Chat-ul online pentru clienţi” de pe www.cezinfo.ro/ ai acces la informaţii şi la opinia unui specialist în timp real, din confortul casei tale.
My CEZ este un serviciu pus la dispoziţia clienţilor sau potenţialilor clienţi de către CEZ Vânzare, principalul furnizor de energie electrică şi gaze naturale din sud-vestul României. Aplicaţia le pune la dispoziţie utilizatorilor setul complet de informaţii cu privire la contractul de energie electrică şi gaze naturale pe care îl au încheiat cu furnizorul CEZ Vânzare. Mai exact, aceştia pot verifica cu uşurinţă consumul de energie electrică şi gaze naturale, pot vizualiza şi descărca facturile, pot efectua plata online a facturilor şi verifica soldul restant. De asemenea, utilizatorii au posibilitatea de a transmite indexul autocitit, precum şi de a vizualiza istoricul de consum, de facturi şi de plăţi. În plus, aplicaţia permite gestionarea mai multor locuri de consum din acelaşi cont de client, precum şi programarea vizitelor în Centrele de Relaţii cu Clienţii CEZ Vânzare.
My CEZ poate fi accesat în varianta desktop AICI sau în varianta mobilă, din AppStore sau Google Play.
Utilizatorul trebuie să acceseze secţiunea „Creează cont nou” şi să creeze un cont de utilizator, care presupune furnizarea următoarelor informaţii:
Pentru clienţii casnici:
– cod client (obţinut automat la momentul încheierii contractului de prestări servicii cu CEZ Vânzare S.A.);
– cod validare (i.e., ultimele 6 cifre din CNP);
– număr de telefon (opţional);
– adresa de e-mail.
Dacă ai întâmpinat o situaţie ce necesită opinia unui specialist, poţi solicita sprijin chiar din confortul casei tale, printr-o varietate de canale de comunicare: