„Discuţia a intervenit ca urmare firească a faptului că pe stadion vor fi admişi doar copii sub 14 ani. Partenerul Casa Pariurilor, care este un promotor al jocului responsabil, a înţeles situaţia specială în care se desfăşoară acest meci şi a renunţat la expunerea publicitară de care ar fi beneficiat ca sponsor oficial al echipei naţionale a României. Astfel, s-a luat decizia ca, la acest meci, copiii să nu fie expuşi reclamelor la pariuri sportive. În programul de publicitate digitală, ce se derulează pe ecrane LED, mesajele Casei Pariurilor vor fi înlocuite cu promovarea parteneriatelor de responsabilitate socială pe care FRF le susţine”, potrivit unui comunicat de presă.
FRF „doreşte să mulţumească partenerului Casa Pariurilor pentru înţelegerea acestei situaţii şi apreciază solicitudinea cu care a suspendat termenii contractului de sponsorizare”.
„Protejarea copiilor este o prioritate, după cum demonstrează partenerul nostru şi în activitatea curentă. Casa Pariurilor promovează jocul responsabil prin campanii specifice şi acesta este una dintre componentele care au stat la baza parteneriatului nostru. Casa Pariurilor are şi o secţiune specială pe website-ul propriu denumită