● Anticipare puternică a consumatorilor: 81% dintre respondenţii la sondaj se pregătesc pentru vânzările de Black Friday, ceea ce indică entuziasmul pentru acest eveniment.
● Cumpărătorii tineri domină: Generaţia Z şi Millennials preiau conducerea, cu 91% dintre Gen Z şi 87% dintre Millennials exprimându-şi intenţia clară de a participa la cumpărăturile de Black Friday, subliniind importanţa acestor generaţii în peisajul comerţului cu amănuntul.
● Oportunităţi de afaceri abundente: concluziile sondajului evidenţiază potenţialul imens al retailului de a valorifica Black Friday, deoarece continuă să fie un moment esenţial în calendarul de consum, atrăgând atenţia unei game diverse de cumpărători.
Pe măsură ce Black Friday se apropie, un sondaj recent realizat de Klarna, reţeaua globală de plăţi şi destinaţie de cumpărături bazată pe inteligenţă artificială, relevă intenţiile şi preferinţele de cumpărare ale românilor. Sondajul, care a inclus 1.016 participanţi, arată că un număr semnificativ de respondenţi se pregătesc pentru ofertele de Black Friday.
Comunicat de presă furnizat şi asumat de Conan Public Affairs
Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=18578