Pehart Grup, producătorul Pufina, lansează pe 1 decembrie o ediţie limitată de produse care promovează tradiţiile româneşti şi o campanie promoţională naţională pentru toată gama Pufina, care se încheie în prima zi de Paşte, pe 5 mai 2024;
Seria limitată cuprinde hârtie igienică cu miros de brad şi două formate de prosoape de hârtie, iar ambalajele sunt în „straie de sărbătoare” ce evocă tradiţii româneşti;
Pe 1 decembrie, de Ziua Naţională a românilor, Pufina, cel mai popular brand al Pehart Grup, lansează o ediţie limitată de produse şi dă startul unei campanii promoţionale la nivel naţional, care va dura până în prima zi de Paşte, pe 5 mai 2024. Seria limitată de produse, care cuprinde hârtie igienică cu miros de brad şi două formate de prosoape de hârtie, toate purtând „straie de sărbătoare” îşi propune să aducă în atenţia românilor cele mai frumoase tradiţii de pe cuprinsul ţării. Pe spatele ambalajelor acestor produse sunt amintite vechi tradiţii româneşti, care încă se mai ţin în diferite zone ale ţării, iar scanarea codului QR trimite clienţii direct la promoţia Pufina, unde pot împărtăşi modul în care păstrează tradiţiile în familiile lor. Totodată, câştigătorii se vor bucura de alte produse româneşti – o Dacia Jogger cu 7 locuri şi 300 de seturi ediţie limitată de produse Pufina.
Comunicat furnizat şi asumat de Fabrica de PR
Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=18690