PENNY România continuă în ritm alert planul de expansiune şi deschide cel de al 362-lea magazin din România în Bârlad, judeţul Vaslui. Începând cu 13 decembrie, clienţii din zonă sunt aşteptaţi să experimenteze ambientul modern, prietenos şi accesibil, reprezentând evoluţia strategică a brandului în România.
Designul magazinelor PENNY oferă o experienţă plăcută clienţilor, evidenţiind, totodată, angajamentul companiei în extinderea portofoliului de produse 3RO – produse cu ingredientul principal provenit din România, procesate şi ambalate în ţară. Experienţa la cumpărături este îmbunătăţită datorită unei zone extinse dedicate produselor proaspete sau mărcilor proprii realizate conform preferinţelor clienţilor români, spaţiul oferind totodată o semnalizare mai vizibilă a promoţiilor şi categoriilor principale de alimente.
Noul magazin PENNY îşi întâmpină clienţii cu soluţii practice, adaptate stilului de viaţă agitat, inclusiv produse gata de consum, semipreparate, precum şi opţiuni refrigerate sau congelate.
Comunicat furinzat şi asumat de LION COMMUNICATION SERVICES
Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=18787