Termenul „start-up” se referă, în general, la o companie nou înfiinţată sau o afacere în faza sa incipientă de dezvoltare. Start-up-urile sunt adesea fondate de antreprenori cu idei inovatoare şi potenţial de creştere semnificativă pe piaţă. Finanţarea start-up-urilor în România a cunoscut o creştere semnificativă în ultimii ani, pe măsură ce ecosistemul antreprenorial a evoluat şi s-au dezvoltat mai multe opţiuni de finanţare. Despre acestea îşi spunem în cadrul articolului de mai jos.
Noţiuni introductive despre start-up-uri în România
Un start-up este o companie tânără, fondată de unul sau mai mulţi antreprenori, care dezvoltă un produs sau serviciu unic sau inovator. Deşi vorbim de companii cu potenţial mare de creştere, acestea operează într-un mediu de incertitudine.
Comunicat furnizat şi asumat de Digital Workforce
Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=18865