Prima pagină » Comunicate » Pull&Bear a redeschis magazinul său emblematic din Băneasa Shopping City

Pull&Bear a redeschis magazinul său emblematic din Băneasa Shopping City

Pull&Bear a redeschis magazinul său emblematic din Băneasa Shopping City
Pull&Bear a redeschis magazinul său emblematic din Băneasa Shopping City

Brandul prezintă un concept reînnoit de magazin

Pull&Bear, brandul de modă pentru tineri din grupul Inditex, a redeschis ieri, 31 ianuarie, magazinul emblematic din centrul comercial Băneasa Shopping City. Această redeschidere marchează inaugurarea noii imagini de magazin a mărcii: un concept inovator şi digitizat care duce versatilitatea la un nou nivel.

Brandul şi-a propus să evidenţieze un stil funcţional prin mobilier şi toate elementele decorative instalate, iar cele mai noi campanii sunt communicate prin intermediul ecranelor digitale din policarbonat. Cu acest nou concept, Pull&Bear investeşte în cel mai recent sistem de self-checkout, parte a strategiei de digitalizare a magazinului, oferind clienţilor o experienţă de cumpărături caracterizată prin inovaţie, funcţionalitate şi versatilitate.

Dispuse pe o suprafaţă totală de 572 m2, finisajele decorative rafinate şi simplificate pun în valoare noua modalitate de expunere a articolelor de îmbrăcăminte, aflate pe o structură reglabilă şi inovatoare, totodată facilitând un câmp vizual mai larg asupra celor mai recente colecţii şi funcţionalităţi. Interiorul magazinului îmbină nuanţe albe, finisaje metalice şi elemente luminoase, adaptate caracteristicilor spaţiului bine organizat.

 

Comunicat furnizat şi asumat de Mediafax

Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=18976