TikTok, cunoscut pentru inovaţia sa continuă, ar putea să se extindă în domeniul partajării de fotografii cu noua sa aplicaţie, „TikTok Photos”, scrie Gizmodo. Descoperit de dezvoltatorul AssembleDebug, codul aplicaţiei sugerează o integrare perfectă cu TikTok, permiţând utilizatorilor să-şi sincronizeze automat fotografiile. În timp ce TikTok deja permite partajarea de fotografii, această posibilă aplicaţie independentă ridică întrebări despre necesitatea şi branding-ul său.
Emblema relevată pentru TikTok Photos prezintă o asemănare izbitoare cu logo-ul PayPal, stârnind preocupări legate de confuzia vizuală şi de funcţionalitate. Spre deosebire de logo-ul emblematic al camerei de pe Instagram, design-ul TikTok-ului nu reuşeşte să transmită imediat scopul său ca aplicaţie de fotografii. În plus, în mijlocul unei mări aglomerate de pictograme negre pe telefoanele utilizatorilor, distingerea între diversele oferte ale TikTok-ului ar putea deveni dificilă.
Cu toate că ambiţia TikTok-ului de a se extinde este evidentă, necesitatea unei aplicaţii separate de partajare a fotografiilor rămâne discutabilă, mai ales având în vedere primirea lipsită de entuziasm a încercării sale anterioare cu Lemon8. În timp ce unele idei pot să nu se materializeze dincolo de etapa de dezvoltare, potenţiala incursiune a TikTok-ului în partajarea de fotografii ridică întrebări despre inovaţie şi identitatea brandului în peisajul competitiv al platformelor de social media.