Într-o lume a consumerismului, când tot ce contează e să fie nou, risipa şi deşeurile pe care le producem a atins cote alarmante. De aceea, este nevoie din ce în ce mai mult să acordăm atenţie alegerilor pe care la facem la locul de muncă şi acasă. Pornind de la această idee, WD-40 a lansat provocarea “Repair Challenge. Repară şi câştigă!” oferind şi oportunitatea de a câştiga premii atractive. Prin această campanie – concurs, WD-40 îşi propune să evidenţieze importanţa întreţinerii corecte şi a reparării uneltelor, obiectelor şi echipamentelor, în loc să ne umplem beciurile şi magaziile cu vechituri sau să le aruncăm la gunoi şi să cumpărăm altele.
Indiferent că eşti pasionat de bricolaj sau eşti un profesionist care lucrează în industria auto-moto, grădinărit – agricultură, în armată, în unităţi de producţie sau în alte domenii, WD-40 te invită să te alături mişcării de reducere a risipei şi de a fi mai responsabil cu resursele şi cu planet.
Our planet needs fewer buying minds and more repairing hands este sloganul campaniei WD-40.
Comunicat furnizat si asumat de Mediafax
Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=19201