Agenţia de marketing Inventive Plus organizează a doua ediţia a campaniei „Învaţă cu Tomiţă”, în cadrul căreia îşi propune să promoveze concepte privitoare la siguranţa online, dar nu numai, în rândul copiilor. Anul acesta, campania se va desfăşura în perioada Mai – Iunie, obiectivul fiind acela de a transmite mesajul în peste 150 de şcoli. Acest lucru nu ar fi posibil, totuşi, fără sprijinul partenerilor care susţin această misiune educaţională valoroasă. Alături de parteneri şi cei afiliaţi campaniei „Învaţă cu Tomiţă”, echipa Inventive Plus şi-a propus să aducă în atenţia copiilor importanţa protejării datelor personale, foarte sensibile în mediul online, să prevină şi să limiteze fenomenul de cyberbullying şi să transforme navigarea pe internet într-una cât mai responsabilă, în conformitate cu nevoile de siguranţă ale copiilor.
„Învaţă cu Tomiţă” este un proiect multilateral, care şi-a propus să promoveze tehnici şi sfaturi prin care copiii să îşi asigure un micromediu online cât mai sigur. Întrucât internetul reprezintă atât o sursă inepuizabilă de informaţii valoroase, având o componentă educaţională majoră, cât şi un mediu cu potenţial violent şi răuvoitor, cei la Inventive Plus, alături de partenerii acestui proiect, se concentrează pe promovarea securităţii în mediul virtual pentru copii. Organizând o gamă variată de programe şi workshop-uri, ei doresc să ajungă la cât mai multe şcoli, pentru a propaga adoptarea unui comportament responsabil în online şi, în acelaşi timp, pentru a-i ajuta pe copii să conştientizeze eventualele riscuri la care se pot expune în diferite circumstanţe.
Comunicat furnizat si asumat de Mediafax
Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=19258