„ A fost un vis de-al meu mai vechi pe care l-am lăsat aşa, undeva în colţul minţii. Munca zi de zi la clinică şi interacţiunea cu pacienţii m-au determinat să mă gândesc serios la proiectul acesta. Pacienţii asteaptă recomandări când pleacă de la noi, de la ce periuţă să folosească , ce pastă de dinţi, până la rutina unei igiene orale bune. Cred că munca unui stomatolog nu se opreşte când a terminat tratamentul, pentru că este extrem de important şi posttratament cum anume îşi îngrijeşte pacientul dantura, aşa că este nevoie de îndrumarea medicului”, povesteşte Cătălin.
Într-o piaţă dominată de mari producători, periuţa de dinţi a iesit de pe linia de producţie acum câteva luni şi, cu toate avizele de calitate şi norme europene, este deja în vânzare pe site-ul companiei. Comenzile online nu au întârziat să apară, după cum ne mărturiseşte Cătălin Dimir: „ Avem feed-back-uri foarte bune. Clienţii sunt de-a dreptul încântaţi că au putut cumpăra o periuţă calitativă la un preţ accesibil, că pot alege din variantele de curăţare, după preferinţe. Sunt foarte mulţi care apreciază faptul că primesc şi cutie de călătorie pentru periuţă, un accesoriu la care nu am vrut să renunţ când am făcut pitch-urile de producţie.”