„Sunt oameni care s-au uitat pe ea, cu corecturi, cum se face”, a spus Nicolae Ciucă la emisiunea Prietenii lui Ovidiu, de la GSP.ro. „Se folosesc ghostwriteri”, a continuat liderul PNL, referindu-se la cei care l-au ajutat să-şi ducă la bun sfârşit cartea.
Întrebat de ce cartea se găseşte mai degrabă online, având foarte puţine exemplare tipărite, Ciucă a spus că „a fost o strategie de comunicare şi de propagandă a partidului şi este publicată sub sigla Partidului Naţional Liberal pentru promovarea liderului PNL şi de aceea nu se găseşte”.
Întrebat, de asemenea, cât a costat cartea, Ciucă a spus că „din ce ştie, în jur de” 23.000 euro.
Referitor la panourile plasate prin toată România, liderul liberal a spus că, şi de această dată, este vorba despre strategia de comunicare a PNL.
„Mai mult decât atât, la începutul anului, PNL a închiriat tot ceea ce ţine de panotaj din februarie până la încheierea campaniei în noiembrie şi odată cu comasarea alegerilor a existat un slot de timp în care plăteam panotajul fără să urcăm nimic pe el. (…) S-a luat decizia pentru promovarea liderului partidului”, a continuat el.
Cât despre costul total al panotajului, Ciucă a răspuns că „nu pot să vă spun pentru că, efectiv, din postura de lider al partidului nu răspund de problemele administrative şi financiare”, adăugând că nu ştie „cam câte” panouri sunt.