Meghan Markle se confruntă cu reacţii negative după lansarea noii sale mărci de lifestyle, „As Ever”, care poartă acelaşi nume ca o marcă de îmbrăcăminte din New York şi New Jersey.
Brandul american, lansat în 2017, a declarat că nu are nicio afiliere cu proiectul Ducesei de Sussex şi a mulţumit clienţilor fideli pentru sprijinul acordat în urma controverselor recente.
Mark Kolski, co-fondatorul mărcii „As Ever” din SUA, a declarat că a aflat despre noua iniţiativă a lui Meghan Markle prin intermediul unui prieten şi că acum caută sfaturi juridice. Pe reţelele de socializare, mai mulţi utilizatori au criticat-o pe Markle, acuzând-o că nu a verificat disponibilitatea numelui înainte de lansare.
Meghan Markle a anunţat pe Instagram că „As Ever” va fi o marcă de lifestyle axată pe gătit, grădinărit, organizarea de evenimente şi bucuria de a trăi. Ea a adăugat că brandul nu va produce îmbrăcăminte, iar lansarea oficială este programată pentru primăvara anului 2025.
Iniţiativa vine înainte de premiera viitorului său serial Netflix, „With Love, Meghan”, care va fi lansat pe 4 martie, după ce data iniţială a fost amânată din cauza incendiilor din Los Angeles.