Prima pagină » Life-Inedit » Ediţia internaţională a concursului Eurovision are un nou logo

Ediţia internaţională a concursului Eurovision are un nou logo

Televiziunea sârbă RTS a prezentat noul logo pentru Eurovision Song Contest, care se va desfăşura la Belgrad, între 23 şi 24 mai, emblema fiind bazată pe sloganul "Confluenţa sunetului" şi reprezentând o cheie sol viu colorată, informează site-ul oficial al evenimentului.
Ediţia internaţională a concursului Eurovision are un nou logo
01 feb. 2008, 13:33, Life-Inedit

"Faptul că Belgrad, oraşul gazdă, este situat la confluenţa dintre două mari ape, Dunărea şi Sava, a servit drept inspiraţie pentru tema logo-ului următorului concurs Eurovision", a declarat Sandra Šuša, producător executiv al evenimentului. Pe lângă acestea, RTS a prezentat şi designul pentru scena Eurovision, care are la bază acelaşi concept.

De asemenea, noul logo va juca un rol important şi în realizarea de cărţi poştale dedicate evenimentului, videoclipuri de prezentare etc. Site-ul oficial al Eurovision Song Contest va fi refăcut treptat, în următoarele două săptămâni, pe baza noii embleme.

Începând cu anul 2004, genericul Eurovision Song Contest a prezentat logo-ul fiecărei ţări gazdă.