"Există multe firme care şi-au arătat interesul pentru închirierea unor spaţii sau hale. Am primit chiar vizite din partea unor furnizori de echipamente ai Ford", a spus Silviu Savin, administrator al Flavus Investiţii, fimă care a achiziţionat, în vara anului trecut, platforma industrială Tractorul.
El nu a menţionat numele firmelor şi nici numărul investitorilor interesaţi, precizând că pe perioada discuţiilor astfel de informaţii sunt confidenţiale.
Grupul american Ford a fost singurul ofertant în licitaţia organizată, anul trecut, de Guvern pentru cele 72,4% dintre acţiunile Automobile Craiova deţinute de stat. Ford va intra în posesia acţiunilor după ce va plăti statului 57 de milioane de euro.
Comisia Europeană a lansat, în octombrie 2007, o investigaţie privind procesul de privatizare şi a solicitat Guvernului, la sfârşitul lunii februarie, să recupereze 27 de milioane de euro de la Automobile Craiova, sumă care reprezintă, potrivit oficlialilor europeni, ajutor de stat ilegal acordat constructorului auto.
La privatizarea uzinei auto din Craiova, Autoritatea pentru Valorificarea Activelor Statului a impus cumpărătorului să realizeze o producţie de minim 200.000 de automobile în al patrulea an de la privatizare, să efectueze o serie de investiţii şi să-i păstreze pe cei 3.900 de foşti angajaţi ai întreprinderii Automobile Craiova şi ai filialei acesteia, Daewoo România.