"Contextul de pe piaţa muzicală a făcut dificilă prezenţa unor trupe considerate de către Coca-Cola şi organizatori relevante pentru publicul tânăr din România. De aceea, după o muncă de mai bine de jumătate de an, cei doi parteneri au decis de comun acord să nu compromită experienţa muzicală oferită de CokeLive", transmite Coca-Cola.
"Decizia a fost îndelung analizată. Încă de la lansarea CokeLive ne-am propus ca acesta să fie unul dintre cele mai importante festivaluri din România. În mod neprevăzut, contextul extern de pe piaţa muzicală de anul acesta s-a schimbat. Analiza întregului proiect ne-a făcut să renunţăm la o ediţie care riscă să nu se ridice la standardele pe care ni le doream", a declarat Elena Şerban, Coca-Cola Brand Manager România şi Moldova.
Din dorinţa de a oferi un eveniment de calitate, Coca-Cola s-a asociat în acest an cu Emag!c Entertainment, cea mai mare companie de promovare de concerte şi impresariat artistic din România.
Cei doi parteneri îşi continuă colaborarea în 2008 prin susţinerea B’estfest, cât şi a altor concerte de muzică rock. Coca-Cola este unul dintre marii investitori în evenimente muzicale din România, fiind implicată şi în susţinerea festivalurilor Stufstock, Peninsula etc.