“Vrem să transpunem online activitatea care ne-a consacrat ca lider de piaţă pentru a uşura accesul jurnaliştilor şi oamenilor de afaceri la informaţia de calitate şi pentru că nu ne-am temut niciodată de pionierat. La fel cum acum 15 ani făceam primul pas pe o piaţă mediatică plină de incertitudini, anul viitor vom aduce tot ce înseamnă informaţie Mediafax pe internet”, spune Cristina Vulpe, director general al Mediafax.
Concentrarea acţiunilor către online impune reorganizarea modelului de business. Astfel, începând cu luna ianuarie, accentul va fi pus preponderent pe online, iar publicaţiile B2B editate de Mediafax (Media&Advertising, Retail Magazin, Business Construct şi Chief Executive) vor fi transferate în portofoliul Publimedia, compania de publishing a Grupului MediaPro.
“Internetul este un mediu foarte ofertant pentru noi pentru că este uşor accesibil şi are un potenţial de creştere foarte mare. În acelaşi timp comunitatea media virtuală din România are nevoie de o prezenţă ca Mediafax care să dea un plus de credibilitate acestui nou mediu ca instrument de informare zilnică”, declară Cristina Vulpe.