Prima pagină » Life-Inedit » Jessica Alba, imaginea unei companii de băuturi alcoolice (Galerie Foto)

Jessica Alba, imaginea unei companii de băuturi alcoolice (Galerie Foto)

Actriţa Jessica Alba va fi imaginea unei noi campaniii multimedia globală, Campari Club, a companiei de băuturi alcoolice cu acelaşi nume, lansată cu ocazia împlinirii a 10 ani de la apariţia pe piaţă a primei ediţii a calendarului brandului, informează un comunicat.
03 dec. 2008, 16:41, Life-Inedit

GALERIE FOTO

Campania multimedia internaţională Club Campari a avut ca miză reunirea a trei nume de marcă din zone diferite ale artei, fotograful Mario Testino, legendarul regizor Jean Paul Goude şi actriţa Jessica Alba. Rezultatul este o reclamă TV, conţinuturi online deosebite şi 13 fotografii care vor apărea în ediţia limitată de 9.999 de exemplare ale Calendarului Campari.

"Viziunile lui Mario şi Jean-Paul Goude m-au ajutat foarte mult să intru în pielea personajului «femme fatale» din Club Campari. A fost prima dată când am lucrat cu Mario, Jean Paul şi Campari. Toţi trei reuşesc să te transforme în persoana pe care ţi-o imaginezi numai în visele cele mai îndrăzneţe, sunt un fan adevărat al muncii lor şi… aştept cu nerăbdare să lucrăm din nou împreună", a declarat Jessica Alba.

Într-o atmosfera captivantă, Jessica Alba, personajul principal al campaniei, devine întruchiparea tentaţiei, într-o lume a frumuseţii sofisticate. Mario Testino este pentru a doua oară fotograful Calendarului Campari, după succesul obţinut cu Hotel Campari, a cărui protagonistă a fost Salma Hayek.

"Îmi place să sugerez dorinţa şi este esenţial pentru mine ca actorii să fie naturali, să se comporte exact ca în viaţa reală. Spontaneitatea este totul. Spontaneitatea unor vorbe, gestul potrivit, privirea potrivită, toate dau profunzime poveştii care va fi spusă", a declarat, la rândul său, Jean Paul Goude.

Conceptul Club Campari a fost inspirat din atmosfera celor mai exclusiviste cluburi din lume.

"Stilul, eleganţa şi rafinamentul care definesc comunicarea Campari, se focalizează pe trei teme fundamentale, care sunt, de asemenea, aduse la viaţă în Club Campari: pasiune, rafinament şi universalitate", a spus Bob Kunze-Concewitz, CEO al Gruppo Campari.

Timp de 10 ani, Campari a colaborat cu fotografi celebri pe plan internaţional. Prin creativitatea lor, aceştia au atribuit brandului, în mod firesc, pasiune şi senzualitate, unicitate şi notorietate.
De asemenea, fiecare vedetă a Calendarului a reuşit să exprime într-un mod unic caracteristicile Campari.