Evenimentul organizat de Mediafax împreună cu Banca Naţională a României va reuni reprezentanţi ai administraţiei centrale, ai primăriilor şi ai administraţiilor locale, consultanţi financiari, top manageri din marile companii şi reprezentanţi ai băncilor comerciale.
Gradul de absorbţie a fondurilor europene după primul an de la aderarea României la Uniunea Europeană s-a situat la circa jumătate faţă de nivelul înregistrat de ţări precum Cehia, Polonia, Ungaria şi Slovacia. Totodată, autorităţile şi-au stabilit ca ţintă pentru acest an absorbţia de fonduri structurale de aproape 2,5 miliarde de euro, din care până la 800 milioane de euro pentru agricultură, iar un miliard de euro pentru proiecte de pre-aderare şi post-aderare (ISPA, SAPARD, PHARE).
În acest context, conferinţa Mediafax Talks about Structural Funds, cu titlul „Drumul banilor europeni, de la idee la succes!”, va pune în discuţie teme precum creşterea capacităţii de absorbţie a fondurilor structurale şi influenţa acestor fonduri asupra evoluţiei activelor bancare. De asemenea, vor fi dezbătute modalităţile prin care băncile îşi vor adapta oferta pentru sistemele de cofinanţare şi avantajele oferite de firmele de consultanţă potenţialilor beneficiari. Participanţii vor discuta şi despre poveşti de succes din acest domeniu (companii private care au derulat proiecte din bani UE) şi despre paşii pe care trebuie să-i urmeze firmele pentru a accesa fonduri structurale.
Evenimentul va avea loc marţi, 24 iunie, în Sala Mitiţă Constantinescu a Băncii Naţionale a României, începând cu ora 10.30.
ConferinţaMediafax Talks about Structural Fundseste organizată cu sprijinul fonduri-structurale.ro şi al Asociaţiei Municipiilor din România. Evenimentul are ca parteneri Banca Comercială Română şi Fondul Naţional de Garantare a Creditelor pentru Întreprinderile Mici şi Mijlocii, iar ca sponsori – companiile PricewaterhouseCoopers, Boştină & Associates Lawyers, Raiffeisen Bank şi European Union Grant Advisor. Parteneri media sunt ziarul Gândul şi portalul www.immromania.ro.
Despre Mediafax Talks
Mediafax organizează, începând din 2006, evenimente de business care vin în completarea informaţiilor de afaceri oferite zilnic companiilor. Prin seria de conferinţe Mediafax Talks (www.mediafaxtalks.ro), oamenii de afaceri au la dispoziţie un forum de dezbatere despre subiecte şi probleme arzătoare, precum şi o modalitate de dialog cu autorităţile.
Despre Mediafax
Mediafax este cel mai mare furnizor de informaţie generală şi de afaceri din România. Înfiinţată în 1991, compania face parte din cel mai mare trust media din România, MediaPro, şi are peste 2.000 de clienţi din mass-media, sectorul public şi cel de afaceri. Printre produsele şi serviciile Mediafax se numără: fluxuri zilnice de ştiri şi fotografie de presă, înregistrări audio cu declararaţii şi interviuri în exclusivitate, servicii de monitorizare de presă, anuare de specialitate, conţinut multimedia pentru telefonia mobilă. Din 2007, Mediafax se adresează şi consumatorilor finali, prin www.mediafax.ro.