"Clienţii vor putea să evalueze nu doar preţurile fripturilor, ci şi prestaţia (personalului, n.r.), calitatea primirii şi momentul agreabil petrecut aici", a explicat Pierre Borgen, în vârstă de 53 de ani, patronul restaurantului La Cabane à Jules, amenajat într-o fostă magazie de sare.
El a declarat că s-a gândit la această formulă de plată după ce a remarcat o diminuare drastică a veniturilor sale.
Clienţii vor putea să facă plăţi chiar derizorii, potrivit declaraţiei lui Pierre Borgen. "Dacă anumiţi clienţi nu îmi lasă nimic sau îmi plătesc doar cinci euro, le voi cere o explicaţie, dar nu mă voi opune deciziei lor", a precizat Borgen.
Patronul de restaurant a precizat, totodată, că mizează pe buna credinţă, pe onestitatea şi pe inteligenţa clienţilor pentru a se apăra de profitori şi speculanţi. Meniul clasic al restaurantului va rămâne neschimbat în timpul acestei iniţiative.
Citeşte şi: