În martie 2008 înregistrările Dacia în Franţa totalizau 3.614 unităţi, iar piaţa se situa la un nivel de 231.608 autovehicule.
Datele aferente primelor trei luni ale acestui an indică o scădere de 7,1% a înmatriculărilor Dacia în Franţa, de la 12.222 unităţi în perioada ianuarie-martie a anului trecut la 11.356 autovehicule, potrivit CCFA.
Înmatriculările de autovehicule Dacia în Franţa au crescut cu 33,5% anul trecut, comparativ cu nivelul din 2007, la 43.567 unităţi, pe o piaţă care a scăzut cu 0,6%, la 2,51 milioane de vehicule.
În primul trimestru al acestui an piaţa auto franceză totală a afişat un declin de 7,2%, de la 646.445 unităţi la 599.615 autovehicule.
Vânzările Renault pe piaţa franceză au avansat cu 0,7% în martie, la 60.956 unităţi, dar au consemnat un declin de 11,2% pentru primul trimestru, la 140.284 autovehicule.
Topul celor mai bine vândute mărci în Franţa este condus de Renault (60.956 unităţi), urmat de Peugeot, cu 39.935 autovehicule (+3,8), şi de Citroen, cu 38.846 unităţi (+21,6%).
Pe poziţia a patra se regăseşte Volkswagen, cu 14.338 unităţi (+24,3%), urmat la mică distanţă de Ford, cu 13.475 autovehicule (+0,4%).
Marca BMW a avut 3.097 unităţi noi înmatriculate în martie (-32,2%), iar Mercedes-Benz a totalizat 5.618 unităţi noi intrate în circulaţie (-20,7%).
Dintre producătorii de volum, Nissan a raportat un declin de 28% în martie, la 3.221 unităţi, iar Opel a picat cu aproape 25%, la 7.666 autovehicule.