Prima pagină » Economic » UPC România a atras 11.000 de clienţi pe telefonie fixă prin portabilitate

UPC România a atras 11.000 de clienţi pe telefonie fixă prin portabilitate

Un număr de 11.000 de clienţi de telefonie fixă au trecut, până la finele lunii mai, la UPC România de la alt operator, fără schimbarea numărului de telefon, a declarat, joi, directorul de marketing al companiei, Raluca Milin.
UPC România a atras 11.000 de clienţi pe telefonie fixă prin portabilitate
04 iun. 2009, 11:18, Economic

"Pe partea de telefonie fixă, UPC România este operatorul cu cel mai mare număr de clienţi portaţi. Credem că această performanţă a avut la bază tarifele practicate în reţeaua noastră, printre cele mai scăzute din piaţă", a spus Milin, prezentă la a XIII-a ediţie a Zilei Comunicaţiilor.

Portabilitatea numerelor permite utilizatorilor de servicii de telefonie să păstreze numărul de telefon atunci când schimbă furnizorul. Portarea se face doar în cadrul aceleaşi categorii (fix-fix, mobil-mobil). Serviciul este disponibil în România din 21 octombrie 2008.

Milin a afirmat că operatorul a investit 40 milioane de euro în 2008 şi va continua să aloce fonduri în această direcţie şi în 2009, suma pentru acest an ridicându-se la 50 milioane de euro.

Subsidiară a companiei olandeze UPC Holding, UPC România este unul dintre primii trei jucători locali pe piaţa telecomunicaţiilor prin cablu TV.