Prima pagină » Cultură-Media » Campania „Romania -The Land of Choice” începe sâmbătă, 1 august, pe Eurosport

Campania „Romania -The Land of Choice” începe sâmbătă, 1 august, pe Eurosport

Campania de promovare a României ca destinaţie turistică, "Romania -The Land of Choice", începe sâmbătă, 1 august, pe Eurosport, avându-i drept protagonişti pe Nadia Comăneci, Ilie Năstase şi Gheorghe Hagi, informează Ministerul Turismului.
Campania
01 aug. 2009, 14:26, Cultură-Media

Cu un public de peste 116 milioane de telespectatori din 59 de ţări, Eurosport este postul de televiziune de sport paneuropean cu cea mai mare audienţă, menţionează instituţia.

Primul clip al campaniei va fi difuzat pe Eurosport în 1 august, la ora 21:30. Simultan, pentru a marca debutul campaniei, acelaşi clip va rula pe cea mai mare faţadă media din Europa, Cocor Media Channel din Bucureşti, fiind preluat în direct de pe canalul Eurosport. Spotul va continua să fie difuzat pe suportul de la Cocor şi pe parcursul săptămânii viitoare.

De asemenea, spotul va putea fi accesat pe pagina electronică a ministerului, www.turism.gov.ro, la secţiunea Comunicare – Video şi pe www.youtube.com.

Clipurile de promovare a României vor fi difuzate în perioada august-decembrie 2009 şi pe postul CNN.

Obiectivele campaniei sunt creşterea notorietăţii internaţionale a României ca destinaţie turistică şi creşterea numărului de turişti străini.