Potrivit reprezentanţilor Jeanswest, unul dintre cei mai mari distribuitori de jeanşi şi haine sport din Australia, care are filiale şi în străinătate, "camera pentru posterior" a fost introdusă în magazine pentru a le oferi clienţilor o imagine din spate a ţinutei probate.
"Este important ca jeanşii să fie confortabili şi să arate grozav, iar «camera pentru posterior» asigură trecerea de ultima probă din cabină", a spus Stephen Younane, CEO Jeanswest.
În loc să se răsucească pentru a vedea în oglindă, dintr-o parte sau alta, cum arată jeanşii la spate, clienţii Jeanswest pot sta cu spatele la camera video din cabină care proiectează imaginea pe un ecran, fără să înregistreze.
Până în prezent, Jeanswest a instalat camere în trei dintre magazinele sale din Australia şi plănuieşte să extindă proiectul în toată ţara până la sfârşitul anului, dar nu are, deocamdată, planuri pentru magazinele din afara continentului.
Distribuitorul spune că este primul care oferă acest serviciu în Australia, dar mai sunt comercianţi în Marea Britanie şi SUA care au pus în aplicare conceptul.
Jeanswest are peste 2.200 de magazine în Australia, Noua Zeelandă, China şi Orientul Mijlociu.