Canalul Royal Channel, pe care familia regală britanică îl are pe YouTube, a atras peste opt milioane de vizitatori, de trei ori mai mulţi abonaţi decât premierul britanic, Gordon Brown.
Totodată, regina Elizabeth a II-a a rămas membra familiei regale britanice care a generat cele mai mult căutări pe Google, învingându-şi cei doi nepoţi, prinţii William şi Harry.
În ianuarie, regina Elizabeth a II-a a generat 2.240.000 de căutări, comparativ cu 673.000 de căutări pentru prinţul William şi 823.000 de căutări pentru prinţul Harry. Regina este, totodată, de şase ori mai populară decât cântăreaţa pop Cheryl Cole.
Pe plan mondial, Regina a generat 5.000.000 de căutări pe Google în prima lună a anului 2010, iar postul TV care îi este dedicat pe YouTube are 29.945 de abonaţi.
Cel mai popular videoclip de pe The Royal Channel este discursul de Crăciun susţinut de Elizabeth a II-a în anul 1957, această înregistrare fiind vizualizată de 1.111.943 de utilizatori.
„Familia regală britanică este foarte deschisă în ceea ce priveşte adoptarea noilor tehnologii”, a declarat un purtător de cuvânt al Palatului Buckingham.
În ianuarie, prinţul William şi-a actualizat cu regularitate contul de pe Twitter, relatând diverse aspecte ale turneului pe care l-a efectuat în Australia şi în Noua Zeelandă.