„Ştii ce? Hai să mergem şi vedem acolo ce şi cum”, spune către ceilalţi trei avocatul Ernest Popovici, şeful APIA. Apoi se întoarce către mine şi îmi spune că nu crede că piaţa auto are şanse să îşi revină anul acesta. „Poate doar să îşi stopeze creşterea. Bine măcar că nu e ca în imobiliare, că acolo văd posibilă o nouă scădere cu 20%”, adaugă avocatul.
La standul Dacia, un balon pe care scria cu litere gigantice: „HANG ON. Be back at 14:45”. Este deja trecut de ora anunţată şi nimic nu se întamplă. „O să mai întârziem puţin din cauza lui Justin Timberlake.” Replica Monicăi Ioniţă, responsabilă în cadrul Dacia pentru presa centrală, este cât se poate de adevarată, oricât de amuzantă ar părea. Cântăreţul american, imaginea brandului Audi, şi-a prelungit mini-concertul de la standul Audi, captând atenţia ziariştilor mai mult decât cel mai ieftin SUV.
Citeşte mai multe despre cum a avut loc lansarea Dacia Duster şi care au fost primele reacţii pe www.businessmagazin.ro