Problema reprezintă o lovitură pentru reputaţia constructorului de automobile sport, la numai câteva luni de la lansarea modelului Panamera, care ar fi trebuit să propulseze Porsche la un nou nivel de creştere şi să atragă clienţi în detrimentul Maserati Quattroporte şi Mercedes-Benz.
Purtătorul de cuvânt a explicat că există un risc teoretic ca centurile de siguranţă să nu funcţioneze corect la deplasarea scaunelor, dar a precizat că nu a avut loc vreun accident.
În urma informaţiei, acţiunile Porsche au fost cotate în scădere la bursa din Frankfurt, cu 2,47%, la 45,53 euro pe unitate.
Porsche SE deţine o participaţie de 51% la Porsche AG, restul titlurilor fiind în proprietatea Volkswagen.
Informaţia ar putea determina VW să ia măsuri. Directorul general al Volkswagen şi Porsche SE, Martin Winterkorn, a declarat în repetate rânduri că autonomia brandurilor în cadrul grupului va depinde de performanţele acestora.
Reputaţia VW este la rândul ei în joc, indirect, întrucât fabrica de la Hanovra a grupului livrează elemente de caroserie pentru asamblare la uzina Porsche din Leipzig.