Celebrul designer al caselor Chanel şi Fendi, specializate în haute-couture şi articole de lux, îşi doreşte să se aventureze încă o dată pe piaţa articolelor vestimentare care se adresează segmentului de clienţi cu venituri medii, încercând să repete imensul succes de care s-a bucurat colecţia sa din 2004, comercializată în cadrul reţelei de magazine H&M. Colecţia, lansată în noiembrie 2004, a generat cozi imense în faţa magazinelor H&M şi s-a epuizat în mai puţin de o oră.
„Visul meu este să dirijez întreaga casă Lagerfeld către acest gen de business de masă, deoarece acum mă aflu în vârful industriei de lux cu Chanel şi Fendi. Abia când te afli simultan la ambele extreme ale pieţei poţi spune cu adevărat că ai atins superlativul în ceea ce înseamnă lux”, a declarat Karl Lagerfeld.
Deşi a spus că îşi doreşte să creeze o nouă linie de articole vestimentare accesibile publicului larg, Karl Lagerfeld s-a asociat recent cu o altă marcă de lux, Hogan, pentru o colaborare unică. Colaborarea se va concretiza în viitoarea colecţie de primăvară-vară 2011 a brandului citat.
Într-un comunicat emis de compania Hogan, care face parte din grupul Tod’s, un adevărat imperiu al articolelor de încălţăminte, reprezentanţii acestei mărci au declarat că aşteaptă cu nerăbdare să colaboreze cu designerul german, a cărui activitate în industria modei a fost descrisă la superlativ.
„Karl Lagerfeld a construit un univers în care fiecare linie este bine definită şi fiecare detaliu are o semnificaţie. Din acest spirit cartezian s-a născut un stil ultramodern şi bine structurat. Un look şi o atitudine specifică se degajă din codurile sale grafice, care au devenit adevărate semnături emblematice”, se afirmă în comunicatul casei Hogan.
Karl Lagerfeld va crea pentru casa Hogan încălţăminte, articole vestimentare şi o linie de accesorii.
Karl Lagerfeld, în vârstă de 76 de ani, este unul dintre cei mai importanţi creatori de modă ai sfârşitului de secol XX. A colaborat cu mai multe case de modă, printre care Chanel, la care în prezent este designer principal, dar şi Chloé sau Fendi. Marca Chanel a fost prezentă recent pe marele ecran în pelicule precum „Coco Chanel & Igor Stravinsky”, de Jan Kounen, şi „Coco avant Chanel”, de Anne Fontaine, cu Audrey Tautou în rolul principal.