În timp ce anchetatorii declară că nu exclud încă nicio ipoteză în legătură cu tragedia de la Tuzla , surse judiciare au declarat pentru Gândul că cea mai probabilă cauză rămâne, aşa cum s-a avansat încă din primele ore de la prăbuşirea avionului AN-2, o eroare umană.
„Avionul a decolat şi după 30-40 de metri, la mai puţin de o sută de metri altitudine, au început problemele”, au declarat pentru Gândul surse din rândul anchetatorilor . „Fie motorul s-a oprit brusc, fie, se pare, vârful avionului s-ar fi poziţionat în poziţie verticală, avionul intrând în unghi 90 de grade. Pilotul ar fi încercat să reducă viteza şi apoi să accelereze brusc, însă înălţimea prea mică nu ar fi permis redresarea aparatului. AN2-ul s-ar fi aplecat uşor pe dreapta, după care s-a prăbuşit. În urma impactului, partea din faţă s-a rupt şi a izbucnit incendiul.
Citeşte mai multe despre ultimele minute ale catastrofei aviatice pe www.gandul.info.