Prima pagină » Economic » Un fost manager de magazin la reţeaua PIC vrea să reînvie brandul Aprozar

Un fost manager de magazin la reţeaua PIC vrea să reînvie brandul Aprozar

Dragoş George Stancu, fostul director general al supermarketului PIC din Craiova, încearcă să readucă pe piaţă brandul cu rezonanţe puternice în comunism, Aprozar, primul magazin fiind deja deschis în cartierul Militari din Bucureşti, potrivit Ziarul Financiar.
Un fost manager de magazin la reţeaua PIC vrea să reînvie brandul Aprozar
18 aug. 2010, 12:05, Economic

„M-am gândit să folosesc brandul Aprozar, mai ales că toată lumea încearcă în prezent să găsească nume străine pentru produsele sau serviciile oferite. Am uitat să promovăm produsele româneşti, care sunt din ce în ce mai căutate de consumatori”, motivează Stancu alegerea făcută.

Aprozar Natura Business, companie care va administra reţeaua Aprozar, şi-a propus să deschidă 50 de astfel de magazine până în 2011. „Începând de luna viitoare vom deschide în medie câte cinci magazine lunar. Momentan vizăm doar Capitala, investiţia într-un magazin fiind de 30.000 de euro, fără a include stocul de marfă”, spune administratorul companiei. Asta înseamnă că bugetul total de investiţii al Aprozar Natura Business CDS pentru următorul an şi jumătate se va ridica la aproximativ 1,5 milioane de euro.

Citeşte mai multe despre brandul Aprozar pe www.zf.ro.