Grupul, cunoscut pentru marca de bază Swatch, dar şi pentru brandurile premium Breguet, Blancpain sau Omega, vizează vânzări de şase miliarde franci elveţieni (4,5 miliarde euro) în 2010, ceea ce ar reprezenta cel mai bun an din istoria companiei.
„Dacă vom atinge acest obiectiv în 2010, ceea ce sperăm că se va întâmpla, atunci am dori să batem clar această performanţă anul viitor. Multe produse noi vor intra pe piaţă în acestă toamnă şi se vor întâmpla multe până la sfârşitul anului. Avem de asemenea multe planuri pe ţeavă, inclusiv dezvoltarea pe piaţa indiană, al cărei potenţial nu ar trebui subestimat”, a arătat preşedintele Swatch.
Swatch Group a numit-o în iunie pe Nayla Hayek în funcţia de preşedinte, după moartea tatălui ei, Nicolas Hayek, fondatorul grupului.
Compania a depăşit recesiunea mai bine decât concurenţa, în principal datorită poziţiei solide de pe piaţa chineză.