Ele au expediat 45 de milioane de sms-uri către clienţii lor, adică jumătate din toate mesajele trimise de firmele din România în cadrul unor campanii directe, potrivit datelor comunicate pentru gândul de Netopia Sistem.
Efortul instituţiilor financiare este perfect justiticat de numărul mare al românilor care au restanţe la bănci. La finele lunii noiembrie 2010, peste 725.000 de persoane fizice figurau la Biroul de Credit cu restanţe mai mari de 30 de zile, cu 4,94% mai multe decât în prima lună a anului trecut. În aceste condiţii, bancherii fac tot posibilul pentru a-şi recupera banii împrumutaţi fără a apela la executarea silită, un proces greoi şi neprofitabil în condiţii de criză. Unele instituţiii de credit recurg şi la metode inedite, cum ar fi apelul telefonic către un client pentru a-l ruga să bată la uşa vecinului restanţier, ca să-i aducă aminte să plătească rata. Mai departe, intră în scenă recuperatorii firmelor de colectare de creanţe. Munca lor este standardizată, fiecare pas fiind înscris într-un ghid intern.
Citeşte mai multe despre ghidul intern al recuperatorilor pe www.gandul.info.