„Sunt şi în România companii care se promovează la nivel global. Câteva investesc şi peste 1 milion de dolari anual în AdWords (un serviciu care afişează anunţurile de publicitate, iar clienţii plătesc doar atunci când utilizatorii le accesează, n.r. )”, spune Dan Bulucea.
Vorbim mult, muncim ceva mai puţin. A preluat funcţia de şef al Google România din noiembrie 2010 şi este, în continuare, „mulţumit că a acceptat această provocare”. Despre primele neîmpliniri vorbeşte cu greu. După o pauză de câteva secunde în conversaţie spune că „aş vrea să ne mişcăm şi mai repede cu lansarea anumitor produse pe piaţa din România”, însă detaliile se opresc aici. Motivul: aceeaşi politică a companiei. Acceptă să formuleze un comentariu cu privire la situaţia actuală a economiei româneşti în ansamblu.
„Pierdem foarte multă energie în a dezbate în public problemele în loc să ne focalizăm pe ce avem fiecare de făcut şi să o facem bine”, este singura apreciere personală pe care şi-o permite şeful Google România.
Citeşte mai multe despre părerea şefului Google România despre afacerile româneşti pe www.gandul.info.