„Dacă aţi observat, pe CNN, pe Eurosport, pe Euronews, se promovează spoturi care vizează turismul cultural în România. Probabil, pentru prima dată, România nu iese să promoveze litoralul, ci arată biserici, arată monumente, arată frumuseţea munţilor noştri. Deci, ideea pe care dumneavoastră o susţineţi a devenit o soluţie de promovare a turismului în România – turismul cultural şi turismul religios”, a spus şeful statului.
El a făcut aceste declaraţii la o întâlnire cu reprezentanţii comunităţii româneşti din Marea Britanie.
Ministrul Turismului, Elena Udrea, declara, în 9 mai, că se constată o creştere a numărului de turişti străini care vin să se cazeze în România.
„Avem creştere pe piaţa externă la numărul de turişti, e vorba de cei care se cazează în România şi sperăm ca în noua campanie de promovare care va începe la sfârşitul acestei luni – s-a terminat procedura de achiziţie a promovării pe trei canale media internaţionale: CNN, Eurosport şi Euronews – sperăm să atragem şi mai mulţi turişti. Avem un brand turistic nou foarte cunoscut, un element care vine în atragerea turiştilor către ţara noastră. Probabil că încep să se simtă efectele pozitive ale ieşirii din recesiune, pe fondul optimismului legat de situaţia economică generală şi personală, oamenii încep să călătorească şi mă bucur că aleg România”, spunea Udrea.