„La două luni de la deschiderea primului magazin Macro, încheiem alte patru proiecte dezvoltate sub acest concept. Cele 4 magazine noi au suprafeţe de vânzare cuprinse între 386 metri pătraţi şi 932 metri pătraţi. Fiecare unitate are o echipă formată din aproximativ 30 de persoane”, a declarat într-un comunicat Richard Mansel, CEO Macro şi Mic.ro, deţinute de grupul Mercadia.
Oferta Macro cuprinde peste 4.000 de articole, iar fiecare magazin are şi un spaţiu special dedicat produselor proaspete.
Patriciu a lansat în luna mai lanţul de magazine Macro, după ce a cumpărat şi a rebranduit sub acest nume reţeaua miniMax Discount.
Omul de afaceri a anunţat că în 2011 reţeaua va număra 150 de unităţi, după ce în decembrie 2010 compania avea 44 de magazine.
Mercadia are aproape 6.000 de angajaţi şi o cifră anuală de afaceri estimată la 460 milioane euro, activ în domeniile retail şi HoReCa.
Grupul deţine reţelele Mic.ro, Macro şi miniMax Discount, Bet Café Arena, BioGood, restaurantele Heritage şi Madame Pogany’s din Bucureşti.
Investiţiile totale ale grupului au depăşit 90 milioane de euro.