Noul proiect, care va fi prezentat ulterior acţionarilor, cuprinde un set de măsuri organizatorice, măsuri tehnice, măsuri manageriale şi măsuri financiare.
Activităţile de natură organizatorică vizează regruparea activităţii în spaţiile de producţie pentru optimizarea fluxurilor tehnologice şi reducerea cheltuielilor cu utilităţile, monitorizarea stocurilor şi modernizarea transporturlui interoperaţional şi identificarea unor spaţii care pot fi închiriate.
Măsurile de ordin tehnic urmăresc dezafectarea utilajelor care nu au fost puse în funcţiune, investiţii pentru reabilitare şi dezvoltare, reducerea consumului de materii prime şi energie, realizarea contorizării pentru apă, energie, gaz metan, alinierea la standardele europene de protecţie a mediului, implementarea unor standarde de execuţie care să asigure un nivel minim de neconformităţi.
Obiectivele de natură managerială sunt legate de şcolarizarea personalului, adoptarea unor sisteme moderne de evaluare a activităţii personalului. În acelaşi timp va fi elaborat un raport cu privire la numărul angajaţilor, gradul de încărcare a forţei de muncă şi impactul asupra cifrei de afaceri.