Compania anticipa pentru 2010 vânzări de 62,5 miliarde dolari.
În trimestrul al patrulea, profitul net a scăzut cu 12%, la 1,9 miliarde de dolari, fiind afectat de retragerea de pe piaţă a unor produse şi de un declin de 5,5% al vânzărilor, la 15,64 miliarde de dolari.
McNeil, divizia de produse de consum pentru îngrijirea sănătăţii a grupului, a retras de pe piaţă numeroase medicamente comercializate fără reţetă, de la sfârşitul anului 2009.
Compania a fost nevoită să închidă temporar o fabrică din Fort Washington, Pennsylvania, în aprilie, măsură care ar putea duce la scăderea vânzărilor cu 650 milioane de dolari pe an.
„Cumpărătorii sunt reticenţi să revină şi continuă să treacă la alte branduri. Dacă acest trend va continua, credem că loialitatea cumpărătorilor pentru alte branduri poate încetini redresarea diviziei McNeil”, a declarat Larry Biegelsen, analist la compania Wells Fargo Securities, citat de Bloomberg.
În Europa, vânzările J&J au scăzut anul trecut cu 2,7%, la 15,5 miliarde dolari. În trimestrul al patrulea, declinul vânzărilor a fost de 10,5%, la 3,94 miliarde de dolari.