„Le urez jurnaliştilor de la MEDIAFAX la mulţi ani!”, scrie Preda pe blogul său.
El menţionează că, întrucât se află pentru mai multe zile în Africa, nu a putut participa la „Gala MEDIAFAX – 20 ani”, de aniversare a unui instituţii de presă care „reuneşte numeroşi jurnalişti dedicaţi profesiei”.
„MEDIAFAX e unul dintre puţinii actori media de la noi care construiesc ştiri, nu speculaţii. Aşa cum se poate vedea în coloana din stânga a blogului, MEDIAFAX se află pe lista scurtă a gazetelor şi agenţiilor pe care le consult zilnic”, mai scrie Cristian Preda.
Mediafax, cel mai mare furnizor român de informaţie generalistă şi de business, a organizat joi, Gala aniversară „Mediafax – 20 ani”, pentru a celebra împlinirea a două decenii de activitate şi pentru a premia personalităţile care au marcat evoluţia României în acest timp.
Evenimentul a încheiat campania aniversară „Mediafax – 20 ani”, în cadrul căreia partenerii şi clienţii agenţiei au luat parte la o călătorie în timp cu viteza informaţiei şi au rememorat evenimentele majore care au marcat ultimii 20 de ani şi care au fost relatate de Mediafax.
Mediafax este cel mai mare furnizor de informaţie generală şi de afaceri din România. Înfiinţată în 1991, compania face in prezent parte din cel mai mare grup media din România, Mediafax Group, şi are peste 2.000 de clienţi din mass-media, sectorul public şi cel de afaceri. Printre produsele şi serviciile Mediafax se numără fluxuri zilnice de ştiri şi fotografie de presă, servicii de monitorizare de presă şi de distribuţie de comunicate de presă, rapoarte de piaţă, conţinut multimedia pentru telefonia mobilă. Din 2007, Mediafax se adresează în mod direct şi consumatorilor finali, nu doar sectorului business, prin www.mediafax.ro.