„Suntem foarte mulţumiţi de indicatorii financiari obţinuţi anul trecut. Rezultatele preliminare pe care le-am comunicat către Banca Naţională a României arată un profit de peste 150 de milioane de lei, ceea ce înseamnă ROA (rentabilitatea activelor – n.r.) de 2,4% şi ROE (rentabilitatea capitalului – n.r.) de 19,7%”, a declarat, într-un comunicat, preşedintele RBS România, Johan Gabriels.
Câştigul de 150 milioane lei a fost calculat conform standardelor româneşti de contabilitate, RAS.
RBS Bank s-a concentrat anul trecut pe consolidarea relaţiilor cu clienţii şi păstrarea calităţii activelor, iar în 2011 banca va continua să se adreseze în special clienţilor de tip premium, grup ţintă pentru toate segmentele de business.
„Toate produsele, precum şi funcţionalităţile noi ataşate produselor şi serviciilor existente pe care banca le va lansa, se vor adresa acestui tip de clienţi (premium – n.r.)”, potrivit comunicatului RBS.
Gabriels a declarat, în decembrie 2010, că ar fi „mai mult decât fericit” dacă RBS şi-ar majora profitul în 2011 cu 10% peste câştigul estimat pentru anul trecut, de 130 de milioane lei.
Profitul băncii, prezentă pe piaţa din România din 1995, a fost de 130,4 milioane de lei în 2009, potrivit stadardelor locale de contabilitate, RAS.