„Dacia a devenit un produs mondial. (…) Extinderea producţiei este parte a succesului înregistrat de marcă. Românii ştiu asta şi vor cumpăra modelele Dacia produse în alte ţări”, a afirmat oficialul, totodată şef al Renault pe regiunea Euromed.
El a spus că 90% din producţia de la fabrica din Maroc va fi exportată, iar o cotă importantă va fi destinată Românei.
„Calitatea maşinilor fabricate în Maroc va fi la fel sau poate chiar mai ridicată în raport cu produsele de la Piteşti”, a spus Chauvet.
Referitor la rezultatele obţinute de Duster la testele de siguranţă Euro NCAP – trei stele din cinci posibile – şeful CA al Dacia a spus că imaginea modelului nu va fi afectată.
„Duster, ca de altfel întreaga gamă Dacia, a fost gândit din start pentru trei stele Euro NCAP. În acest context, nu ne aşteptăm ca modelul să aibă de suferit în ce priveşte credibilitatea”, a menţionat Chauvet.
El a mai spus că în ciuda extinderii facilităţilor de producţie Dacia în străinătate România va rămâne a doua ţară ca importanţă pentru Renault, după Franţa.
Chauvet a explicat că a ales Maroc pentru a produce cele două noi modele Dacia, o autoutilitară şi un monovolum, în urma unor solicitări din partea statului marocan, datorită poziţionării favorabile şi a forţei de muncă ieftine.