- Home
- Auto
- (12.12.2022, 12:01)
- Daniel Contescu
Dacă plăteşti, Mercedes te ajută să mergi mai repede: turbo-alimentare la maşinile electrice
O opţiune care măreşte puterea motoarelor cu emisii zero va fi disponibilă pe unele modele ale constructorului german, însă pe drum este şi versiunea care limitează viteza maximă pentru şoferii mai puţin experimentaţi.
Urmărește
759 afișări
Dacă plăteşti, Mercedes te ajută să mergi mai repede: turbo-alimentare la maşinile electrice
Pe vremuri, un producător de maşini german a devenit faimos pentru că făcea treapta a cincea disponibilă doar opţional, pe unele modele. Este vorba despre Mercedes şi, în conformitate cu tradiţia, a anunţat că, acum, tot pe unele dintre maşinile sale aflate în prezent pe piaţă, va fi posibilă achiziţionarea de opţiuni care cresc viteza.
1.200 USD pentru o secundă
Opţiunea numită „Acceleration Increase” ar putea fi atractivă, fiind introdusă pe unele dintre modelele sale electrice din seria EQ. De fapt, datorită unui abonament anual, se va putea debloca putere suplimentară, pentru o acceleraţie mai rapidă, totul cu costul de 1.200 de dolari.
Îmbunătăţirea puterii maxime va fi de aproximativ 60 de cai putere pentru EQE 350 şi 87 de cai putere pentru EQS 450, ducându-le la 349 cai putere, respectiv 443 cai putere totală, suficient pentru a reduce timpul de a ajunge de la 0 la 100 km/h cu puţin sub o secundă.
ULTIMELE ȘTIRI
-
TU l-ai vota pe Donald Trump, dacă ar candida la Președinția României? VOTEAZĂ AICI / Sondaj Aleph News – Mediafax – Ziarul Financiar
-
Exportul de arme ruseşti s-a prăbuşit cu 92% în anul 2024, a scăzut de 14 ori faţă de 2021, la sub 1 miliard de euro. Paradoxal, România a ajuns Rusia la exportul de arme
-
Germania ar fi dispusă să trimită trupe de menţinere a păcii în Ucraina: „Suntem cel mai mare partener NATO din Europa”
-
Şeful gigantului grup austriac de construcţii Strabag, prezent şi în România, „a murit brusc şi neaşteptat” la vârsta de 44 de ani
În prezent, modelul este accesibil doar în SUA
Momentan, nu s-a precizat dacă pachetul „Acceleration increase” va fi disponibil pe alte pieţe, în afară de SUA, şi pe alte modele decât EQE 350 şi EQS 450 (atât sedan, cât şi SUV). De asemenea, trebuie verificat dacă pachetul este limitat la o actualizare de software, poate de la distanţă, sau dacă va fi necesar să se meargă la o reprezentanţă, pentru intervenţii mai aprofundate asupra maşinii.
Singurul lucru sigur este că practica producătorilor de automobile de a oferi un serviciu de abonament pentru cele mai solicitate funcţii este o tendinţă în creştere şi provine din difuzarea tehnologiilor de actualizare „over-the-air” (la distanţă) ale software-ului de bord din ce în ce mai sofisticat.
Producătorii sunt convinşi că viitorul va fi caracterizat de maşini în care toate funcţiile, nu doar cele legate de infotainment şi confort, dar şi cele mecanice şi dinamice, pot fi modificate de la distanţă.
Acelaşi serviciu şi de la rivali
De fapt, Mercedes nu este singurul: decizia BMW de a oferi o funcţie relativ de bază la abonamentul pentru segmentul „premium” din care aparţin maşinile bavareze, adică volanul şi scaunele încălzite, a făcut destulă vâlvă.
Preţurile nu sunt excesive, sunt de 19, respectiv 25 de euro pe lună şi este posibil să vă alegeţi să vă abonaţi direct la abonament pe un an cu 199 de euro, precum şi să decideţi deblocarea definitivă a funcţiei, la un cost de 449 euro.
Era „microtranzacţiilor” şi în lumea auto pare să fi sosit şi este foarte probabil că vor exista din ce în ce mai multe opţiuni la bord care în viitor vor fi disponibile doar în acest mod.
Există şi opţiunea de a merge mai încet
De altfel, site-ul Mercedes USA oferă deja o listă lungă de opţiuni de abonament, de la cea care vă permite să porniţi motorul de la distanţă până la cea de înregistrare video prin intermediul camerei de bord, dar, oarecum curios, se anunţă şi o opţiune opusă „creşterii acceleraţiei”.
Este vorba de funcţia „Mod şofer începător şi serviciu ajutător”, care, la un cost de doar 16 dolari pe an, va face posibilă limitarea vitezei maxime la 120 km/h, dacă doriţi să fie folosită de un şofer cu puţină experienţă, şi până la 80 Km/h, atunci când este încredinţată maşina unui însoţitor de parcare, un mod care, de asemenea, ascunde toate datele sensibile prezente în aplicaţii.
Citește pe alephnews.ro: STUDIU. Dispozitivele erotice smart sunt vulnerabile la atacuri cibernetice
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Surpriză la început de an: FMI a schimbat şeful pentru România şi descinde la Bucureşti la începutul lunii februarie să se întâlnească cu Guvernul şi BNR pentru a ”analiza evoluţiile economice şi financiare recente”
A doua cea mai mare metropola a lumii riscă să dispară sub ape, iar soarta mega-oraşului atârnă în mâinile unui miliardar
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Prezentatoarea știrilor și iubita ei cântăreață, imagini îndrăznețe din vacanța romantică din Costa Rica
PROSPORT.RO
Tabel pentru bărbați și femei | Pe ce dată ieși la PENSIE, în funcție de luna și de anul nașterii
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe