Dacia Spring, elogiată de italieni. „Fenomenul Dacia Spring” merge împotriva curentului

  • Revoluţia maşinilor electrice ar trebui să înceapă în oraşele în care emisiile sunt cele mai mari, iar traficul este cel mai aglomerat.
  • Cu toate acestea, maşinile de oraş alimentate cu baterii scad mai degrabă decât cresc.
  • Dacia Spring merge împotriva curentului cu o strategie care rupe conceptul de maşină electrică ca „jucărie scumpă”.
Urmărește
14159 afișări
Imaginea articolului Dacia Spring, elogiată de italieni. „Fenomenul Dacia Spring” merge împotriva curentului

Dacia Spring, elogiată de italieni. „Fenomenul Dacia Spring” revoluţionează maşina electrică

„Am încercat prima Dacia 100% electrică: Spring. O maşină cu adevărat concretă şi economică, care promite să electrizeze Europa şi nu numai. Fără soluţii futuriste, mai degrabă cel mai bun raport calitate-preţ din clasă.

Pe lista de preţuri scrie ca punct de plecare 19.900 de euro, preţ care scade la 9.460 de euro profitaţi de reduceri şi casare, niciuna ca ea. Autonomia declarată este de 230 km care se ridică la 305 km într-un mediu exclusiv urban, profitând şi de modul Eco care reduce puterea”, scrie gazzetta.it., sub titlul „Fenimenul Dacia Spring: poate revoluţiona maşina electrică”?

„În 2019, înainte de furtuna Covid, Dacia a înmatriculat 989.218 de maşini în Uniunea Europeană. Mai mult decât Fiat sau Peugeot”, mai consemnează italienii.

„În 2021, cu o piaţă încă în dificultate, marca a lansat Spring-ul cu scopul de a sparge o altă ecuaţie: cea care vrea maşina electrică ca obiect pentru cei bogaţi, un produs complex şi costisitor greu de folosit.

Dacia merge din nou contra curentului, ţintind exact acolo unde maşina cu emisii zero are cel mai mare motiv de a exista, acel mediu urban de care ar avea nevoie între trafic aglomerat, emisii mari şi o reţea de încărcare compusă în principal din coloane de putere redusă şi wallbox-uri casnice. 

Într-adevăr, Dacia Spring se laudă cu dimensiunile şi greutăţile unei maşini tradiţionale de oraş. 3.734 mm lungime şi 1.770 lăţime, cântăreşte doar 970 kg faţă de cele 1.200 ale unui rival direct precum Smart Forfour... Sunt planificate două versiuni: Comfort şi Comfort Plus, la vânzare la 20.100 şi respectiv 21.600 de euro”, se scrie în articol.

Tot italienii sunt cei care au inclus Dacia Logan printre cele mai urâte automobile din ultimii 20 de ani.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici