- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Patronul Adidas: Fotbaliştii au avut suficient timp se se familiarizeze cu balonul Jabulani
Patronul Adidas, Herbert Hainer, a recunoscut, luni, că balonul Jabulani, criticat de mai mulţi jucători de la Cupa Mondială, este mai rapid, în special atunci când este folosit la altitudine, dar a precizat că fotbaliştii au avut timp să se familiarizeze cu acesta.
Patronul Adidas: Fotbaliştii au avut suficient timp se se familiarizeze cu balonul Jabulani (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
"Este mai rotund decât toate baloanele pe care le-am făcut până acum, este mai aerodinamic şi mai rapid", a declarat Hainer, într-o conferinţă de presă.
La altitudine, unde "aerul este rarefiat, balonul devine şi mai rapid", a adăugat el.
Cele două stadioane din Johannesburg care găzduiesc meciuri de la CM, Soccer City şi Ellis Park, sunt situate la circa 1.500 de metri altitudine.
Dar balonul a fost testat după ce mai multe federaţii naţionale l-au avut la dispoziţie pentru antrenamente încă de la începutul anului, a spus Hainer. Lionel Messi, atacantul vedetă al Argentinei, "a avut nevoie de puţin timp şi s-a obişnuit cu el, chiar la această altitudine", a adăugat el.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Gala ZF 2024. Adrian Sârbu: „Oportunitatea ta este România. Trebuie să te implici în câmpul puterii” / Gerard Baker, editor global Wall Street Journal, prezent la Gală, a vorbit despre viitorul economic al Europei și al SUA în urma victoriei lui Trump
-
Războiul din Ucraina. Ce este noua armă folosită de Rusia în Ucraina. Putin spune că se deplasează cu 3 km pe secundă.
-
Activitatea RAR, în continuare blocată. Nu se pot face ITP-uri în nicio staţie din ţară
-
Alegeri prezidenţiale 2024: Cine sunt cei 13 candidaţi în cursa pentru Cotroceni şi care sunt programele lor politice propuse
Mai mulţi jucători şi portari au criticat Jabulani, considerat "infect" de spaniolul Iker Casillas sau "imprevizibil" de italianul Gianluigi Buffon. "Criticii au fost reduşi la tăcere în ultimele cinci sau şase zile", a afirmat Heiner.
Jabulani este produsul legat de Cupa Mondială din Africa de Sud care se vinde cel mai bine la ora actuală, compania estimând vânzări de circa 13 milioane de exmplare în acest an, a declarat Markus Baumann, responsabilul Diviziei fotbal a Adidas.
Află aici care este programul Cupei Mondiale.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
GANDUL.RO